POLITYKA JAKOŚCI
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. S.K. jest firmą, która kieruje się zasadą zrównoważonego rozwoju, dąży do tego aby wieloletnie doświadczenie zagwarantowały Spółce wiodącą pozycję na rynku budowlanym i partnera, współodpowiedzialnego za rozwój i bezpieczeństwo biznesowe obecnych i przyszłych klientów.
Kierunkiem nadrzędnym Spółki jest:
- zarządzanie procesami Systemu Zarządzania Jakości w oparciu o wymagania normy ISO 9001:2015 w sposób umożliwiający dokonywanie planowych i pozaplanowych przeglądów w celu zagwarantowania ich skuteczności i efektywności;
- opracowywanie planów poprawy jakości świadczonych usług z równoczesnym zabezpieczeniem środków na ich realizację;
- zwiększenie zadowolenia i lojalności pracowników;
- wzrost sprzedaży i zwiększenie konkurencyjności usług spełniających wymagania i oczekiwania rynku;
- konsekwentne realizowanie zasady ciągłego doskonalenia funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością, jakości wyrobów i świadczonych usług, a także jakości zarządzania Spółką.
- wdrożenie i przestrzeganie w organizacji przepisów zgodnych z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE .
Politykę Jakości realizujemy poprzez:
- zapewnienie szybkiej i profesjonalnej obsługi klienta oraz prowadzenie doradztwa branżowego;
- stały monitoring rynku oraz reagowanie na potrzeby i propozycje klientów, inwestorów;
- kształtowanie świadomości jakościowej załogi i postaw bezpiecznego postępowania tworząc techniczne, ekonomiczne i organizacyjne warunki pracy oraz realizując zasadę ciągłego i systematycznego doskonalenia zawodowego;
- redukcja kosztów własnych oraz wzrost dochodów z działalności Spółki w połączeniu ze wzrostem wydajności pracy;
- angażowanie do współpracy tylko sprawdzonych dostawców gwarantujących spełnienie oczekiwań w zakresie jakości i bezpieczeństwa użytkowego materiałów budowlanych;
- przestrzeganie obowiązującego prawa w szczególności z zakresu bezpieczeństwa pracy, ochrony środowiska, a także innych pozostających w zawiązku z funkcjonowaniem Spółki.
Gwarantem jakości, a także miarą naszych sukcesów jest ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością, dlatego wszystkich pracowników czynię odpowiedzialnym za realizację Polityki Jakości, jak również zobowiązuje do wykazywania inicjatywy w zakresie doskonalenia systemu oraz realizowanych procesów.
Limanowa, 10.01.2019 Iwona Siarkowska